Thursday 7 March 2013

Something to finish

... Inapoi la mult indrågitul meu hobby. Lucrez de cca. o såptåmanå la o nou " tablou" in art-deco stil. Am luat si pauzå de douå ori pentru cå-mi venea så-l arunc de nervi, atunci cand nu imi ieseau culorile pe care eu le doream :D , dar arunci cand am trecut printr-un magazin Indiska am avut un moment de inspiratzie in explozia de culori pe care am gåsit-o acolo. Panå maine sper så fie gata primul, iar pentru urmåtorul am fåcut deja un fond de culoare pe negru-maroniu, asta cu toate cå imi doream acel verde- turcoaz :-)






Sper cå vå plac si vouå culorile astea.... care parcå te fac så simtzi cå vin vremuri mai calde.
 
Pe blogul lui Phandoraa am citit cå lavanda nu este chiar asa de beneficå relaxårii, inså la mine autosugestia precum cå este un miros care relaxeazå este eficace ;-) Eu am peste tot in caså lumanåri parfumare cu aroma de lavandå si mai ales pe masa mea de lucru. Nu-i usor in caså cu doi  vb. de ...un fel de romanå, de aceea må exprim cca. 80% in adjective, asa cå atunci cand må asez så scriu in blog devin stressssatå råu .... mai ales acum cand stiu cå mai sunt si altzi ro. care-mi citesc randurile :p ... asa cå scuze dacå mai apar si greseli ;-)
"Glad i deg" = Love You ...dragå pietricicå :D

5 comments:

Anonymous said...

La multi ani!

Anonymous said...

In primul rand iubesc lavanda! Era parfumul mamei mele! Imi place la nebunie culoarea turcoaz si ceea ce faci tu este foarte frumos!
Cat despre scris? Te înteleg perfect! Noroc cu blogul ca a început sa mi se mai "dezmorteasca" creierul! Crezi ca daca am sotul roman merge mai bine cu limba romana? Te înseli, cu copii vorbim numai în olandeza si dupa 8 ore de munca mai greu întorci butonul pe "romana", ceea ce patesc si lunea dimineata cu întorsul pe "olandeza" :))
O zi faina de 8 Martie, chiar daca nici la voi nu se sarbatoreste!

Ella said...

Multzumesc, la fel

Ella said...

:-)) ce bine må intzelegi. Eu am impus lb. rom. in caså, dar uneori må satur så tot intrerup si rectific :D. O zi frumoaså si tzie

Unknown said...

Si mie imi place culoarea turcoaz. Enorm :)
Nu stiu ce-as face in locul tau...cu limba. Cred ca e stresant, intr-adevar.
Azi am observat si acel citat din desenele cu taurasul Ferdinand. Inseamna ca si tie iti plac. Si mie :) Cred ca e desenul meu preferat. A fost de cand ma stiu :)