Wednesday 6 March 2013

Miercurea fårå Cuvinte

Pe gustul fiecåruia ;-)

Mai multe la Carmen

17 comments:

Anonymous said...

Mmmm, ce bine arata, trebuie sa fie si foarte gustos totul... Happy WW!

Unknown said...

Pe gustul meu e cafeiu la primul ceas când deschid ochii, după care vin şi celelalte. Mulţam. Sunt bune fructele dimineţa.

pandhora said...

arata grozav de apetisant...
imi plac mancarurile colorate :)

Anonymous said...

Foarte gustoase toate! Sunt calde sau reci? :)))))

Ella said...

Este usor de fåcut si foarte gustos
Happy WW

Ella said...

La mine nu merge cafeiul pe stomacul gol, dar pestele cu legume este pt. pranzul de la ora 12 ;-) Happy WW

Ella said...

Se zice cå ochiul vede, burta cere ;-) de aceea trebuie så arate bine
Happy WW

Ella said...

;-) Happy WW

Mircea Florescu said...

delicios

Ella said...

Merci ;-)

Anonymous said...

Broccoli. Favoritul meu. Și al fiicei mele. :)
O zi frumoasă îți doresc!

Ella said...

Si al meu, inså nu si al fiului meu :D
Happy WW

Unknown said...

Eu zic ca toate-s foarte bune. Chiar si broccoli :) Dar pentru mine, asa mai spre pranz :) Nu prea mananc dimineata :)
O noapte buna, Ella!

Unknown said...

happy WW! :)

Ella said...

;-)

Ella said...

:-) multzumesc la fel

addicted said...

Asta-i si pe gustul meu. :)
La multi ani!