Monday 11 March 2013

Agnetha si un nou album

 Agnetha Fältskog este blondina din faimosul ex- grup ABBA, care dupå despårtzirea de sotz si grup, a ales o carierå solo .... mai localå.
Eu am fost fanul lor de pe vremea cand aveam 6 ani si-mi plåcea så-i imit pe pianist  Benny Andersson sau pe chitarist Björn Ulvaeus, tzopåind si dand din cap precum fåceau ei in piesa "Chiquitita":-)....  Inså favorita mea din grup era bruneta-roscatå-1/2 norvegiancå  Frida Lyngstad. He,he,he frumoase amintiri
Inapoi la Agnetha, care tråieste retraså intr-un domeniu imens, undeva la "tzarå" in Suedia, iar ultimul ei album a fost pe piatzå in urmå cu zece ani. De atunci nimeni nu a mai cåutat-o in legåturå cu muzica, ea fiind fericitå alåturi de cei doi copii ai ei, de nepotzi si de cei doi caini. E nu se descrie precum "singuraticå", asa cum au numit-o unele ziare scandinave, inså ea zice cå tråieste cu "picioarele pe påmant" :-) Cu toate astea, pårerea mea a fost si este cå, ea a avut si are ochii tristi, chiar si atunci cand rade. A avut o micå perioadå pe timpul cand era in ABBA, cand nu avea in ochi singuråtatea, råceala si tristetzea care a apårut mai apoi si råmas panå in prezent . Dacå vå place stilul ei muzical, mai are o melodie SUPER care meritå våzutå :" My Love My Life
 

In altå ordine de idei, azi fiind Martzi, am avut fizioterapie. Am plecat pe soare si +1 gr. C , imbråcatå destul de subtzire, iar dupå ce am terminat si ceva cumpåråturi am våzut cå afarå ningea tare si cu fulgi mari :D M-am intors in mag.am cumpårat o pereche de månusi ... mai de primåvarå si am iesit in ninsoarea de afarå, ajungand acaså udå la cap. Temperatura scade la fiecare orå cu 2 -3 grade , adicå pe searå iar o så fie -9 ... si se zice cå vine primåvara ;-)


3 comments:

Anonymous said...

Manusile "aqua" sunt frumoase foc!
Si sa nu mai zici ca nu suntem "colege" de tara! :))
Si aici a nins si este frig!
Abba a fost "my love, my life" si este înca, chiar daca se spune despre ei ca sunt batrani! Asa sunt si eu! Ai dreptate Frida era mai vesela si mai "colorata" se potrivea cu Benny! Agnetha mai trista. In unul din reportajele cu ea vazut ceva timp în urma, este condusa de mana la scena. Nu mai vede bine?

Ella said...

Are diabet, iar uneori cand este foarte ridicat vede in ceatzå. Cred cå acesta este unul din motivele ei de a sta departe de scenå si ce implicå ea

Unknown said...

Imi pare rau sa aud ca e suferinda. Nu stiam. Mi-a fost draga si ea, si toata trupa insa ca si tie, preferata mi-a fost Frida :)
Imi place si mie o melodie de-a ei solo: Wrap your arms around me preluata si de Silvie Vartan...
http://www.youtube.com/watch?v=pPCuCvAAELQ