Monday 4 March 2013

Intr-o zi de luni

:-) fac ce fac si revin la portocaliu. Tocmai am våzut ceva reduceri pe `ici si `colo, la paltonase din lanå, iar åsta chiar este pe gustul meu,  geanta albastrå este tocmai bunå pt. cate si mai cate am eu de pus in ea ;-). Iar rochia de pe aici, inså sunt multe rochii chiar mai frumoase si cu niste monstre gen art-deco superbe

 Toate astea le-am våzut in timp ce-mi månanc micul de jun, alåturi de florile mele din plastic pe care le-am scos de la cåmarå si tocmai le-am spålat si asezat in noile "vaze". Mai precis niste cutii de metal de la rosii intregi, pe care le-am vopsit cu un spray-lac alb, inså pe aceea in care am acele låcråmioare naturale( care au stat in ghiveciul de plastic in care le-am cumpårat, panå aproape s-au trecut si nu am apucat så le fotografiez in zilele lor de glorie :-( ) am så o vopsesc  in dungi negru-argintiu

 
Si pt. cå tot må invart prin caså atata timp, trebuie så tot mut de `colo panå `colo mici decoratziuni, vaze, plante... brusc mi-am amintit cå au apårut decoratziunile pt. Paste prin magazine :D Asta fiind perioada "galbenå" a anului, dar asta nu inseamnå neapårat cå totzi care au perdele galbene sunt crestini .... ci tzine mai mult de modå, obicei (am så revin la subiect intr-o altå zi). De aceea magazine precum Ikea si Indiska fac mari vanzåri in perioada asta.
 
Un inceput de såptåmanå usor, acelora ce-mi citesc randurile :-)

3 comments:

Unknown said...

Ma mir cat de devreme au aparut decoratiunile de Paste.
Am vazut ca e foarte devreme Pastele catolic anul acesta :)
O saptamana buna si tie, Ella!

Ella said...

Asa este, dar aici mai mult din plictis lumea tot asteaptå dif. sårbåtori pt. a avea motiv de schimbat decoratziunile prin caså si a avea liber ;-)

Nicol said...

:)...Nu m-am gndit ca pot decora cutiile de conserve . Ai idei foarte interesante. O zi frumoasa, Ella!