Wednesday 29 May 2013

Wordless- wednesday



11 comments:

Anonymous said...

M-ai îmbolnavit! :))
Sunt lesinata dupa cirese dar sunt înca asa de scumpe.....

Ella said...

Si aici sunt 99Nok ( aprox. 13€/kg), dar de poftå ...

Fairytale said...

Tu chiar vrei sa ne omori?? Arata super bine! Si mie imi plac ciresele...

Ella said...

:-) nu este perioada pt. asemenea pråjituri?! Eu prefer cu visine, inså pe aici prin Norv. nu prea sunt

Andreia said...

Şi mama face prăjitură de felul ăsta, dar cu vişine.
Mă declar şi eu omorâtă de poftă :)

Ella said...

:-) pe aici nu prea sunt visine

Alexandra Ali said...

Tartă cu cireșe ...Off Doamne, cum sunt eu ispitită ...și nu am voie deloc...nici măcar să trișez puțin ...iar eu mor după fructe :)))

Minunat! Sper că a fost atât de gustoasă pe cât de bine arată!

Ella said...

Sorry dacå ai cumva intolerantzå la fructozå, dar de bunå era dacå avea visine .... asa a fost acceptabilå

Unknown said...

Da, cu visine am facut si eu mereu. Cu cirese niciodata. :)
Dar arata foarte bine :)

Ella said...

Am fåcut si eu precum vb. aceea " incercarea moarte n-are" si a iesit bunå

Anonymous said...

Mai,si mie imi plac ciresele,normal,dar pe aici parca nu reusesc sa ma satur de ele si sa mananc cu kilogramele,precum in tara.Abia astept sa merg,sa mai prind si eu cateva cirese de coada :D