Thursday 15 December 2016

Se apropie Cråciunul!

Ador perioada asta a anului, cand zilele se micsoreazå la maxim ( soarele råsare la 09:09 si apune 15:19) si datoritå intunericului toate beculetele strålucesc festiv. An de an, majoritatea se intrec  in impodobirea casei, garajului, pomilor din dotare. Unii doar prin caså, iar altii si prin caså si pe afarå. Iar eu må plimb seara pt. a admira si a face propiul top al orasului 😉
 La mine in caså am impodobit un pic, anul acesta, dar pomul si schimbatul  perdelelor din mov( care inseamnå in asteptarea Cråciunului), in rosu am låsat-o pt. ultima såptåmanå. 
Pe maså se aflå... cu ce imi "pierd" eu timpul 😅, cand afarå nu-i zåpadå, doar frig si cer gri ( si las perdeaua mai in jos pt. a vede doar culori pozitive 😉)
...  Si nici aståzi nu m-am imbogåtit in urma råzuitului din acel Loto-calendar, dar mai am 8 sperante 😂




1 comment:

Ella said...

In sfarsit m-ai vazut! :) Incercam sa-ti fac cu mana din "spam"... :)))
In ceea ce priveste "rasaritu' si "apusul" suntem aproximativ pe aceeasi unda... :)
Poate ca la mine este un decalaj de jumatate de ora, dar tu locuiesti mult mai în nord!