Tuesday 5 February 2013

Un pic din... toate

 A trecut weekendul fåcand un pic din mai multe chestii, precum: citit, gåtit, pregåtit de muffins pt. AJ, am terminat oarecum acel lantz tricotat( intre timp m-am gandit cå o så arate mai bine dacå adaug niste perle mici), apoi am inceput så fac fondul de bazå la un nou tablou si multå muzicå cu Sissel Kyrkjebø( o sopranå r-raitå din Bergen) pe care o ador :-)






Cat despre inceputul meu de såptåmanå.... nebunesc sau iresponsabil pot spune. Asta pt. cå, o iarnå intreagå nu a nins precum ieri( a inceput Duminicå searå si s-a oprit ieri la dupå pranz) si parcå toatå lumea dormea, exact la ora 12 am iesit din caså cu dorintza fierbinte, de a merge pe jos panå la fizioterapie. La numai 50m de caså mai cå-mi venea så plang de ciudå, adicå pur si simplu simtzeam cå picioarele nu må mai tzin , iar faptul cå må sprijineam in carje fåcea så må doarå si umerii, iar pe stardå nici un tractor de la dezåpezire .... brrr ce nervi aveam. Si uite asa cu viteza melcului, am ajuns la fizioterapie la ora 13, epuizatå si fårå chef de a mai face exercitzii. Iar fizioterapeutul cand a auzit cå am venit pe jos, a zis så merg acaså cu taxiul si så stau in pat douå zile, pt. cå era prea devreme pt. asa o plimbare lungå :-D 

 Ajunså acaså, am descoperit cå genunchiul se triplase si era foarte fierbinte. Asa cå am intrat in panicå si am sunat pe dr. care a recomandat:gheatzå si repaos total :-(
 Aståzi sunt mai bine, dupå 2 Diclofenac si un mic dejun copios ( ouåle le-am fiert in apå cu o lingurå de otzet, dupå model britanic ;-))

 Afarå
peisajul este feeric si-mi fåcea asa un chef så ies la o plimbare, doar cå  am råmas cu privitul pe geam, ascultand muzicå .... de cråciun :D si band ceai din fructe de pådure.(pt. cine
nu are timp så vadå tot video-ul este un cantec super la min. 20, apoi la 24:44 din magnificul oras Røros  si la min. 42:17 Northern Lights )
 
 

6 comments:

Anonymous said...

imi pare rau de genunchiul tau, dar eu zic ca mai ai putin si odata cu primavara ai sa iesi si tu la zburdat si plimbat. sanatate multa, ador pozele tale!

Ella said...

Multzumesc si eu sper, inså cred cå trebuie så mai am råbdare cel putzin o lunå :-(

pandhora said...

sper ca te vei pune curand pe picioare dar asta daca nu vei mai face eforturi inutile...
"gustoase" fotografiile tale si frumoase florile :)
multa sanatate iti soresc!

Ella said...

Multzumesc,dar så stii cå eforturile erau spre a-mi intårii musculatura, dar nu am pus la socotealå zåpada :D

pandhora said...

imi place mult cum arata blogul tau acum :)

Ella said...

Merci... Mai lipseste motanul ;-)