Thursday 14 February 2013

Love is all we need...

...Da , Dragostea este Tot ce Avem Nevoie. Dar nu oferitå sub forma unui cadou si a unor flori, intr-o anumitå zi pe an, ci ...zilnic :-) prin calde imbråtzisåri, zambete, vorbe din inimå la inimå, etc. Adicå intr-un cuvant nu-s mare fan al sårbåtorii Vealentine`s Day. Aståzi am avut o zi incårcatå :-)
 Lucrez de zor la un nou tablou, imi intåresc anticorpii cu antioxidantzi din fructe de pådure( cåpsunele sunt acre si fårå gust, asa cå maine am de gand så incerc cåpsuni imbråcate in ciocolatå) si am fåcut pråjiturå cu cacao pt. energie :D


In timp ce asteptam så se coacå pråjitura am inceput så citesc prima parte dintr-o lungå serie cu... vapiri ;-) si cu greu am mai lasat-o din manå. Da... este mai pt. pustani, doar pt. AJ am adus-o, dar este foarte captivantå si panå dim. am s-o termin :D
Numai bine
cititorule ;-)

No comments: