Wednesday 19 December 2012

O zi de råsfåtz

Pe vremea cand eu aveam 15 ani, imi doream så-mi sårbåtoresc ziua de nastere cu prietenele, muzicå si dulciuri. Aici, in partea nordicå a Eu., tinerii sårbåtoresc onomasticele cu prietenii panå-n 14 ani si poate iar dupå ce se mutå singuri. Asa cå fiul meu care, ieri a implinit 15 ani, a tzinut din timp så mentzioneze cå anul åsta o så fie poate ceva mic in fam. Doar cå noi am hotårat så fie in fam., dar locul så fie mai special ;-) Am cålåtorit cu avionul si in numai 3 ore am trecut de la ninsoare si -8 la cer innorat,dar uneori si putzin soare si + 18 :-)
Mai jos si ceva foto din tzara pastelor ;-)
, unde am mancat pe såturate .... un fel de cozonaci ( chiar am citit de curand pe blogul cuiva despre ei, dar este prima datå cand månanc din ei)













No comments: