Friday 19 October 2012

La plimbare

 
De fapt era vb. de o vizitå la Dr. de fam.( fiind incå in medical), dar eu am fåcut un ocol mare tocmai pt. cå se ivise soarele, care a stat ascuns in nori in ultimele 5 zile.

 Asa de fapt må imbrac cand må plimb, fårå un scop anume, in frumoasa vreme de toamnå tarzie :)


Imi place foarte mult modelul gardului acesta 100% natural, iar tunelul de mai jos trece pe sub strada principalå, spre cartierul meu (aici sus fiind Årvoll, cu terenul de fotbal care apartzine sc. care nu este in imagine, dar se aflå imediat in dr. terenului), iat mai in spate stanga imaginii se våd niste blocuri din cåråmidå... acolo loc. eu :D

 Drumul este pietruit pt. cå este un drum de tur, adicå pt. sånåtatea genunchilor celor care fac jogging este recomandat. El este sub ingrijirea primåriei, este foarte  curat, are pe alocuri bånci si precum se vede mai jos trece chiar printre case care nu au garduri ;)


No comments: