Monday 23 July 2012

Sper cå nu vine toamna

Au tot ingreunat cerul, norii åstia plumburii si pe alocuri a mai si plouat. Toamna då semne nu neapårat prin ploi abundente, ci mai ales prin temperatura scåzutå. In urmå cu o såptåmanå, prin Ro., må plangeam de cåldurå, iar acum am trecut la geaca de blugi si pe searå si o esarfå la gat :D Aici este fabrica de nori a Europei ;)
In fotografiile de mai jos( fåcute cu tel.) se vede ce verde si frumos este prin cartier si cat de cenusiu este cerul . Mai este o foto in care se vede masina care vinde inghetzatå en-gro pt. care facem comandå pe nett. Masina se plimbå pe strådutze prin cartier si are o muzicå specificå pe care panå si copii mici o recunosc.
Apoi mai sunt ceva foto. cu mancarea pe care am preparat-o asearå, in mare vitzå. Adicå supå de crevetzi si bucåtzele mici de cod, cu smantanå si piept de pui, cålit cu ceapå, ardei grasi in 3 culori si smantanå, cu paste ... måsline negre si salatå de måsline verzi, miez de nucå, morcov si låmaie + salatå de rosii, castraveti, ardei si Mozzarella. Toate astea le-am mancat singurå, iar in toiul noptzii stand la film ( "If only") am mai mancat si o ciocolatå cu un pahar mare de lapte :D
Hehehe chiar acum må gandeam la faptul cå am 38, 1,68 si 58 ;-) ce bine dacå nu s-ar mai schimba nimic incå 10 ani :P

1 comment:

Ella said...

Este o exceptzie cå mananc asa si atat si la orå tarzie, doar pt. cå sunt in luna de Ramadan ;)